« 開幕戦前夜 | Main | ココログさんしっかりして下さい »

Sunday, 05 March 2006

きっちり勝ち点3頂いてきました

去年はなかなか勝てず、いつになったら勝てるのやらと気を揉んだもんでしたが、今年はきっちり開幕戦勝利!!やっぱり開幕戦勝つと気分がいいですね。正直内容的にはまあアレな感じでしたがまだ開幕戦。とりあえず勝ったから良し。数少ないチャンスを確実に生かしたってことで。
ああ、テレビ静岡の録画放送見ようと思ったけど眠い…

|

« 開幕戦前夜 | Main | ココログさんしっかりして下さい »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/114194/8961254

Listed below are links to weblogs that reference きっちり勝ち点3頂いてきました:

» Buy zoloft cheap. [Buy zoloft cheap.]
Buy zoloft cheap. Zoloft cheap. Generic zoloft on cheap drugstore prices. [Read More]

Tracked on Monday, 02 July 2007 at 14:24

» Purchase cheap lexapro. [Purchase cheap lexapro.]
Purchase cheap lexapro. [Read More]

Tracked on Saturday, 14 July 2007 at 00:23

« 開幕戦前夜 | Main | ココログさんしっかりして下さい »